Små hold

Vi er altid max 8 på et hold. For at sikre dig mulighed for variation i træningen tilbyder vi flere forskellige typer af hold, og der kan løbende komme nye til.

Reformer og Matwork
De fleste hold foregår på Reformeren, hvor vi arbejder med udgangspunkt i de klassiske Pilates Reformer øvelser – både basis-øvelser, de mere avancerede og alt derimellem. Vi kan også vælge at krydre øvelserne med brug af forskellige bolde, vægte, Pilates ring og elastikker for at støtte eller udfordre dig yderligere

Det gælder også for Matwork holdene – og vi kan endda finde på at kombinere Reformer og Matwork træning på samme hold. Det er altid beskrevet på det hold, du booker dig på.

Sved på panden
Er du øvet på Reformeren og ønsker at få pulsen op, kan du med fordel deltage i de hold, hvor vi også bruger jump board. Jump boardet er en stabil plade, vi sætter på Reformeren, som man kan ligge og hoppe på. Det er både hårdt og sjovt og har overrasket mange medlemmer positivt.

Sæsontræning
Vi skifter også fokus på nogle hold i takt med sæsonerne. Det betyder, at vi fx har Ski Reformer om vinteren og Sommerfit Reformer om sommeren. Vi har også forskellige hold udenfor for dig, som holder af frisk luft til træningen.

Uanset hold-betegnelse og fokus, sørger vi altid for, at du får trænet din krop på en balanceret måde, så du går styrket fra hvert hold, du har deltaget i.

Du kan se hvilke hold, vi tilbyder i vores ugeskema. Klikker du på holdet, kan du læse, hvad det enkelte hold går ud på. Her kan du også booke dig – fire uger frem i tiden.

Ugeskemaet ændres og tilpasses løbende, så det kan godt betale sig at tjekke det ind i mellem for at holde dig opdateret på nye træningsmuligheder.

Privat hold

Personlig træning

Niveau 1, 2 og 3

Mor/barn reformer

Matwork

Instruktører

We speak english

Sundhed og livsstil

Små hold