For at kunne give dig den bedste oplevelse i House of Pilates, har vi samlet de oftest stillede spørgsmål herunder. Uanset om du er ny i HoP eller er trofast gæst, så håber vi at du kan finde svar på dine spørgsmål om alt fra træning, medlemskab og booking.
Ofte stillede spørgsmål
Medlemskab
Hvordan opretter jeg mig som medlem?
Når du skal oprette dig som medlem, klikker du på ”Opret Profil”. Her indtaster du dine oplysninger og din profil er nu oprettet og gemt i systemet.
Hvad er mit brugernavn og adgangskode?
Du logger ind med din e-mail som brugernavn og din personlige adgangskode, som du har oprettet, da du oprettede din profil.
Jeg har glemt min adgangskode, hvad gør jeg?
Har du glemt din adgangskode eller ønsker at ændre den, sker det via DIN PROFIL eller via LOGIN på vores hjemmeside. Klik nu på “Glemt adgangskode”; indtast din e-mail og du vil modtage en e-mail med et link til at nulstille din adgangskode.
Hvordan logger jeg ind første gang?
Når du har oprettet dig som medlem på hjemmesiden, kan du nu benytte dig af dit brugernavn og adgangskode til at logge ind i systemet.
Hvor finder jeg jeres app?
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Synkronisering af kalender og app, hvordan?
Når du tilmelder dig et hold via vores app, kan du med fordel synkronisere med din kalender på mobilen. Når du har tilmeldt dig dit hold får du automatisk mulighed for at tilføje begivenheden til din kalender. På den måde er det nemt at bevare overblikket.
Får jeg besked, hvis et hold aflyses eller rykkes?
Du får naturligvis besked via mail og sms hvis det hold, som du er tilmeldt enten aflyses eller rykkes. Vi bestræber os altid på at finde en løsning, men skulle vi have brug for at aflyse eller ændre holdet, vil vi gøre det i så god tid som muligt, så du kan planlægge din dag, men der kan indimellem ske uforudsete begivenheder i form af sygdom – vi er alle blot mennesker.
Får jeg mit klip tilbage, hvis jeg afmelder mit hold?
Har du klippekort og brug for at afmelde dig et hold, som du er tilmeldt får du naturligvis dit klip tilbage, såfremt du afmelder inden 24 timer til det pågældende holds start. Vi opfordrer altid til at melde fra indenfor tidsfristen, så din plads kan gå til en anden gæst.
Hvorfor trækkes der et "no-show" gebyr?
I tilfælde af at du ikke får meldt fra i tide eller at du ikke møder op til holdet, som du er tilmeldt, vil der automatisk trækkes et gebyr på 150 kr. For at undgå gebyret, beder vi dig melde fra 24 timer før holdets start. Vi opfordrer altid til at melde fra indenfor tidsfristen, så din plads kan gå til en anden gæst.
Hvordan melder jeg pause i mit medlemskab / hvor længe kan jeg melde ferie?
Har du et løbende månedsmedlemskab kan du melde ferie eller bero fra 7 – 28 dage. Skriv til os på info@houseofpilates.dk et par dage inden, så vi har tid til at registrere din ferie. En beroperiode kan foretages så ofte du vil og koster 200 kr. som automatisk trækkes, når vi registrerer din ferie. Beløbet skubber samtidig også din kommende betaling af dit medlemskab.
Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?
Vores løbende månedsmedlemskab har en bindingsperiode på 6 mdr. fra købsdatoen. Herefter fortsætter medlemskabet indtil du opsiger. Ønsker du at opsige, bedes du sende en mail på info@houseofpilates.dk med en måneds varsel fra din købsdato. I opsigelsesperioden kan du frit træne, som du ønsker.
Træning
Hvor ofte er begynderhold og prøvetime?
For at du kan få den bedste start og intro til Pilates Reformer samt hvordan maskinen virker, opfordrer vi til at prøve vores begynder hold. Vi afholder løbende begynderhold og du kan nemt holde øje med kommende datoer på vores hjemmeside eller via Instagram.
Får jeg besked, hvis et hold rykkes eller aflyses?
Du får naturligvis besked via mail og sms hvis det hold, som du er tilmeldt enten aflyses eller rykkes. Vi bestræber os altid på at finde en løsning, men skulle vi have brug for at aflyse eller ændre holdet, vil vi gøre det i så god tid som muligt, så du kan planlægge din dag, men der kan indimellem ske uforudsete begivenheder i form af sygdom – vi er alle blot mennesker.
Tilbyder i privat træning?
I House of Pilates tilbyder vi forskellige former for privat træning. Du kan både træne individuelt, i duet fx med en ven/veninde eller sammen med flere venner og/eller familie på et lukket hold. Ønsker du at høre mere om mulighederne, kan du med fordel sende os en mail på info@houseofpilates.dk med dine ønsker og udgangspunkter, så finder vi den bedste løsning og instruktør som passer dit/jeres behov.
Kom godt i gang
Jeg er ny til reformer, kan jeg begynde direkte på et hold?
Du er velkommen til at starte direkte på det hold som måtte passe ind i dit skema. Vi vil dog altid anbefale at starte på et Basis hold eller en prøvetime så vidt det er muligt, så både du og den enkelte instruktør har du bedste forudsætninger for at få dig godt på vej. Ønsker du et individuelt begynderforløb, kan du med fordel læse mere om vores Startpakke.
Jeg er ny i House of Pilates, hvad skal jeg vide om studiet?
House of Pilates ønsker at give dig et åndehul i en travl hverdag hvor du og din krop er i fokus. Os instruktører gør vores bedste for at give dig den bedste oplevelse og derfor sætter vi samtidig stor pris på at alle vores medlemmer støtter op om at bidrage til den gode stemning. Vi håber at du vil give dig tid til at læse vores house rules, så du er med til at bevare studiets gode rammer.